Vi skålar för våra vänner

Vaknade till 06.16 och kunde inte somna om. Antar att jag är relativt uppspelt inför fröken Åkerlunds ankomst! Efter ett borde hon vara på Skellefteå busstation.

Fick dessutom precis ett klagomål från stolen till höger om mig i klassrummet, Amandas. Hon ville ha en seriös beskrivning om mig. Kanske för henes egen skull, så hon vet vad hon har och göra med.

Bott i Boden nästan hela livet. Dock mer en lulebo; gått gymnasiet i Luleå, sommarjobbat i Luleå, spelat IB i Luleå och hejar på Luleå Hockey!
Följer slaviskt serier så som OTH, 90210, Gossip och Californication. Är beroende av kaffe. Pratar flytande finska. Spelat innebandy sen jag var fem år, spelade då två första åren med killaget. Jag pratar högt med mig själv, speciellt då humöret är åt helvete. Annars älskar jag att skratta. I princip åt allt, är pinsamt lättroad!

Sä där jag! Nu ska jag fortsätta lyssna på föreläsningen. Klockan tolv tar jag helg! Puss Marris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0