årssummering av 2010

Januari
Mest minnesvärda är Gotlandsresan med innebandylaget. En rolig bussresa och färd på färjan. Spårade lös med Jocce och Kåggan som mest den helgen. Saknar er båda!




Februari
Amanda fyllde 20 år!

Mars
Glömde vrida klockan till sommartid och tankade forden med diesel.

Dem andra jobbade en timme mer då
jag ovetandes låg en timme efter!

April
innebandy SM i stockholm. Storvreta tog hem guldet!

Maj
Utlandsresa till Tunisien, impulsdrag av mig, Emelie och Johanna.


juni
Försäsongsträningen drog igång, jobb x2 drog igång och älskade morfar
Pekka gick bort.

juli: Som sagt, sommaren 2010 innebar endast jobb,
i luleå och skellefteå. Sedan träning i massor.

augusti: innebandycuper i all ära och luleåkalaset!

september
Serien drog igång och vi fick uppleva varmaste sommardagen.

Oktober
Jag fick mina converse stulna, festade för första gången i skelleftehamn & firade halloween
till fullo.
 
November
Klantade till det två ggr under en månad =Sidtröjan. Kommentarer överflödiga.

December
Jag fyllde 20 vilket resulterade i en 60års fest med mamma.
Finland tog återigen VM-guld i innebandy!
Alexander gav min fru Johanna konkurrens


Med andra år ett otroligt grymt, awesome år! Svårt att toppa men toppas ska det!
Det får bli utmaningen inför år 2011. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0