Full rullee

Jag förstår inte varför jag är trött hela tiden trots att jag sover nio timmar/natt i genomsnitt. Så tråkigt och jobbigt att gå runt och vara trött hela tiden. Hur som helst, idag har jag hunnit med skola och arbetsintervju. Redovisning i morgon och med andra ord kursens avslut. Ska bli spännande och skönt att få vara klara! Sedan kvarstår endast en kurs som motsvarar resten av terminen. Tack gode..

Ikväll ska jag fortsätta plugga lite, sedan blir det hockeykväll med Alexander och förhoppningsvis även Amanda och Erik. Känner mig lite bortkommen i sällskapet i förhållande till vilket lag man hejjar på. Men ska bli skönt och kul att slappa till hockeyn med en påse vinägerchips, gräddfil och kall cola i handen! (nej, inte specifikt där inte).
Heja Luleå! ;-)

Hoppas Anders Nilsson briljerar lika mycket i mål ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0