Punchrullar

I natt drömde jag att jag och Julia for på Kvantum och köpte en låda med punchrullar inför lördagens match. När jag skulle betala kostade lådan 7000 kr (!?). Men jag tänkte bara "vinner vi så är det lätt värt det".

Jag och Julia bestämde i måndags att vi ska köpa en låda punchrullar på riktigt, lägga fram kaklådan i omklädningsrummet och säga "nu jävlar går vi upp och vinner den här matchen, sedan får vi och alla som vill vrääka i sig godbitarna! Annars kastas lådan med godsakerna bort och ingen får smaka. Dvs UTESLUTET. Så vinna=vräka punchrullar!"


Alltid bra med en morot!


Kommentarer
Postat av: julia

hahhaha! Klockren dröm, nu är det bara att vinna:D

Ska vi fara tidigare till matchen på lördag så vi hinner gå in och köpa nån stans? ;)

2011-03-09 @ 16:40:56
URL: http://julletyp.blogg.se/
Postat av: marri

haha ja det tycker jag absolut ;D var på Willys idag och kolla men dem hade inte en låda med dem ;( kanske coop ?;D

2011-03-10 @ 17:35:52
Postat av: julia

vi måste nog kolla på coop! ;)

2011-03-10 @ 17:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0