Flytt 1 juni!

Jag har varit väldigt hemligthetsfull den senaste tiden, men detta både för att saker varit oklara och för att jag inte bestämt mig. Men nu är det klart och jag flyttar "hem" till Luleå, för ett år åtminstone. Eller säsong, för det är så vi innebandyspelare räknar våra år! Beslutet har varit både svårt och lätt, men jag går ut skolan nu och känner för ett år på "hemmaplan". För vad som egentligen är hemmaplan är svårt att definiera! För Skellefteå har verkligen känts som hem, speciellt nu på senare dar. Det svåraste med detta beslut är såklart vännerna (Amanda t.ex, Rebban) och laget!

Ni är ett fantastiskt gäng och i denna skrivande stund sitter jag och skrattar högt för mig själv när jag tänker på allt kul vi gjort. Punchrullar, bajs, fastna i Leo's rutchkana med Lisa (smaaaaaalt), AJs och mina livshistorier, om hur ett förhållande ska utvecklas rätt, Lindas fall med sig själv som resulterade i Sidtröjan (oförglömligt fall), min axel-mot-axel på Alle då vi var i samma lag, frågor och svar om hur långt det är mellan Cissi och Lunkan, Josse A som alltid har fel trosor på träningarna, Ankis skrik och därefter megafall över sargen, Linas insmugglade sprit på krogen (rutin), Jajjamen på uppvärmningen, Ninas 80-tals dans på allstargolvet (Lisas breakdance är värd att nämna), Elins prat om en orange peddobil på hennes kvarter i sin barndom, Lunkan inflikar om att dem hade en vit bil.., AJs flensost-pytt på parkeringen och mycket, MYCKET mer! Vissa saker ska nog inte ens skrivas här. TACK brudar för två grymma år! :)

Och vem har sagt att det inte skulle kunna bli fler? Just nu känns det bara som rätt tid att
flytta "hemåt" och norrut!

Och jag känner att jag utvecklats som person dessa två år i Skellefteå Innebandy.
Årets förvirrade och Årets Sid är fina utmärkelser!





Tack! Och bara för att jag flyttat blir ni tyvärr inte av med mig.. Ses
på festen, vid chipshyllan på Maxi etc.! =)

Kommentarer
Postat av: julia

vem ska jag nu skämta om punchrullar med hade du tänkt...? aja, vi får passa på när vi ses!!:)

2011-05-05 @ 19:03:47
URL: http://julletyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0