Happy Birthday

Idag fyller systeryster hela 18 år! Grattisgrattis! Känns som en evighet sedan som jag fyllde 18. Jag minns att jag hade längtat så länge, speciellt då jag, Johanna och Emelie var dem som fick vänta längst med att få komma in på krogen. Kändes lagomt bittert så där i februari då folk började fylla år. "jaha, bara 10 månader kvar då.." Men när vi väl fyllt 18 så visade det sig att det nästan var mer spännande att planka krogen än att få komma in lagligt ;-)
Men nu ska jag inte bittra ner ditt år Sanna, redan efter din första dag som 18 åring.. ; ) Haha.

För övrigt jobbade jag och Amanda med examensarbetet till 02 i natt!.. Först då kände vi oss nöjda med första utkastet och kunde skicka iväg det till några klasskompisar som ska opponera arbetet på morgondagens föreläsning. Jag hade nästan kunnat döda för att få vara med på kvällens innebandyträning, gode så jag vill befinna mig på planen! Men Eftersom det är fokus på examensarbetet i veckan är det en omöjlighet. Dock så åker jag med bussen till Luleå efter morgondagens lektion för att stanna där ons-sön!

Jag och Amanda har just i detta nu gjort klart dagens skolarbete och snart väntar ett träningspass med Nina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0