Jag hittade den!

Det skulle ta ända till 22.46 innan jag hitta turen i oturen! Ett chips nerdränkt i dipp, voltade nerför huvtröjan, vidare ner på linnet, touchade mjukisbyxorna och landade sedan på min nya divansoffa. Turen i detta? JO, den lämnade inte ett enda spår av dipp, någonstans! Det tackar vi för.

Idag körde jag och Nina triceps och bröst, borde få besök av träningsvärken i morgon. Jag har även lyckats röja undan lite grejer så nu finns det någon kvadratmeter mer att sätta sin fot på! Jag belönar mig själv med kvällsfika för att sedan se senaste oth innan John Blund tar mig. Önskar Alle hade kunnat ta mig men han närvarar inte i sängen. Och nej, det där lät inte bra. Inte ens i huvudet.  Ajja, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0