Råballt och supertrevligt!

Idag var min träningslediga dag vilket passade himla fint efter veckans träningsvärk. Jag har gjort ärenden, diskat och försökt röja upp i lägenheten from hell (passar gode fint nu då det är fullproppat och stökigt). Dagen räddades av att Elin ville käka stadsmiddag med mig! Vi drog Dallas för kebabtallrik och strosade sedan runt lite och fyndade. Framförallt väldigt supertrevligt och råballt, det tackar vi för!

Nu har jag fått hem Alexander, en mycket trött sådan. Han höll nästan på att börja flänna (nästan) då han hörde att jag inte hade tagit bilen ner och att dessutom min cykel stod på andra sidan stan. Men det missödet räddade vi snabbt med MAX! Alle tog ett Buremål och jag och Elin tog en handgjord lyxshake. Väldigt handgjord sådan.

Ha en bra fredagskväll! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0