Plastmugg á la campingvecka


Rätt svar= kaffe i plastmugg á la campingvecka med husbil. Det skulle
man kunna tro, men plastmuggen är endast ett livs levande tecken på
att flytt pågår. Och på tal om kaffe så smakar kaffet jag precis gjorde
mera vatten än kaffe, damn it! Hursomhelst sitter jag och väntar på att
flyttfirman ska anlända, vilken tid det blir idag har jag inte fått veta.
Hinner jag bli förvarnad? Eller kör dem på drop in när jag minst anar det?
Tänk om jag står mitt i matlagningen när det är action som mest? 
Ska jag då bjuda dem på mat serverad i matlådor, då de finaste tallrikarna är
nerpackade längst ner? Frågorna är många och likaså är flyttlådorna, därför
kommer jag förmodligen inte orka gräva upp tallrikar, om jag jag måste bjuda
på mat då de kommer mitt i matlagningen. Nä nu svamlar jag och kan inte
skylla på koffeinkick då en loka citron hade varit starkare. Inte heller på
sömnbrist då jag sovit i 13 timmar.

Jag ska helt enkelt fortsätta vänta och se!
Puss Marris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0