Snör nintendot genom fönstret

Så hanterar tjejen i tampongreklamen sin pms och mens. Jag däremot kör med helt andra taktiker.

För det första var jag dödstrött på jobbet igår. 9.45-17.30, kommer hem och inser att ingen middag har gjorts. Åker iväg på senträning 20.00-21.30, var vi får årets utskällning pga dåligt fokus. När jag kommer hem efter 22, trött och hungrig får jag information om att hunden inte varit på kvällspromenad. Jag får ett mindre utbrott, slänger på mig ytterkläderna och vägrar  ta med mig sällskap och skyndar ut i natten. Väl där, utan förvarning, börjar jag gråta. Och gråter, ja det gör jag hela promenaden ut. Från början till slut. Från A till B. Mitt i allt inser jag att jag inte har med mig nyckel och att portkoden slutat gälla för kvällen. Då börjar jag gråta ännu mer. Med tårarna rinnandes och ingen mobil börjar jag klura på hur jag ska komma in. Med en lägenhet på 1,5 plan är det omöjligt att knacka på ett fönster. Ironiskt nog hittar jag förrådsnyckeln i fickan och börjar kasta den mot rutan. Då kommer Alle och öppnar. Först då får jag äntligen ta min dusch och äta mitt kvällsfika!


Verkligen fel kväll att få en utskällning och måsta gå ut på nattpromenad hungrig och trött! I morse fick jag knappt upp ögonen pga svullnaden ;-) Haha.

Ingen glida-på-en-räkmacka-dag igår..!


Kommentarer
Postat av: Mia

åh. nu tycker jag faktiskt synd om dig gertrud :/

2011-11-09 @ 14:50:05
URL: http://lillamias.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha den bilden hade jag nästan glömt, men bara nästan!

2011-11-09 @ 19:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0