Godmorgon!

Efter lite om och men blev det att syster och jag fick kliva av skiftet idag, lördag morgon. Efter sex 12 timmarspass på raken ska det bli skönt att få ett litet liv, lagomt så här till helgen. Däremot hinner jag inte få någon sömn, nä kl 09 ska jag iväg, och då är det bara farligt att gå och "sova" en timme. Jag har nämligen bokat en plats på loppis för att bli kvitt av massa kläder och skor jag inte längre använder! Så loppis 9-13, sen se vår match 14. SEEEEEEEEEEEEEN sova skulle jag tippa på!

Vid måleriet har vi suttit x-antal timmar inatt.. : ) Vi bittra ihop där mellan
04-05 då vi inte fick någon rast och magarna kurrade nå så kopiöst. Men ändå.

HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0