Stora koppar thé

Idag har Leif, från Skellefteå, varit min högra hand gällande inregistrering av förmiddagens kundordrar. Till en början hade jag ett litet hjärnsläpp, men efter att ha fått hjälp vid starten klarade jag av resten själv! Det känns kul och spännande, speciellt när jag lär mig mer för varje dag. Eftermiddagen har hittills varit lugn då inga fraktsedlar anlänt så jag har mest pluggat sortiments och lastbärar-förkortningar. Dessutom gjort ett komihåg dokument för min egen skull!

Ikväll efter jobbet blir det en sväng till Boden, bl.a. hälsa på familjen och tjuva lite av deras tvättid. Ha en fin onsdagskväll gott folk!

Ta hand om er ute i höstrusket :)


Kommentarer
Postat av: carre

När ska ni komma till Falkträsket då? saknar er massor.kram:))

2011-10-19 @ 18:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0