Cupcakes & hockeypremiär




Igår bakade jag cupcakes för första gången! Jag är inte den som gillar
att baka, det är så mycket roligare att äta det. Vid halv fem befann jag
och 15 tjejer oss på Coop arena för lagjobb under Luleås seriepremiär
mot Växjö. Efter 1 1/2 period fick vi lämna våra läktarplatser och rulla
vidare för innebandyträning.

Mamma har hunnit vara här i morse, klippt mitt hår bland annat. Tog en
prommis till Coop och hämtade ut min efterlängtade bok! Så om nu solen
skulle kunna komma tillbaka blir det att sitta på balkongen med en kopp te
och boken!


Kommentarer
Postat av: wollen

om du fortsätter med sånt där gotteri kanske jag måste komma och gästa dig till veckan! Onsdag ger jag som förslag, om du är hemma och ruttnar dvs ;)

2011-09-18 @ 11:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0