Mitt projekt


För några veckor sedan påbörjade jag ett miniprojekt med en gammal trästol. Efter skrapande och filande blev den kvar i Boden på mamma och pappas balkong, men idag kom pappa förbi med den. Efter timmar av målande och fyra lager färg blev något gammalt istället något nytt!
                                           
                                       


Mys i höstmörkret :)

Jag passade på att ta en tur ut till Storheden med Emelie, där jag köpte några blommor. Siktet var inställt på plastvarianten men slutade med att jag gick hem med två livs levande växter utöver en fejk. Något livs levande i vårt hem att ta hand om! Eller i och för sig anser jag att diskmaskinen klassas som levande med tanke på rökshowen den bjöd på första gången.. Men trots allt stort! Får se hur länge blommorna överlever dock.

Puss Marris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0