Birthday

Den lugnaste helgen på länge har jag haft. Skönt att inte ha några måsten inplanerade. I fredags körde vi löpträning utomhus, efter det bjöds syster och jag på tacos hos Amanda, mums! Efter det for vi och kikade på IBK Luleå-Notviken.
 
I lördags tvättade jag och Alle båda våra bilar och lämnade sedan min i ett garage för torkning. Det var inte det lättaste att spola bort all svart smuts..
 
 
 
 
På kvällen bjöds vi på födelsedagsfika x2 hemma hos Emelie och Emil. Jag, Alle, Rubban, Wollan, Sebbe, Emma, Mimmi, Hanna och värdparen diskuterade nyår och åt i sinne. Myskväll!
 
I söndags fyllde jag år. Hela 22 (!!) år. Ångest. Fick frukost på sängen och en finfin present.
Resten av dagen julbakade jag och avslutade dagen med VM-final på tv och födelsedagsfika
hos mamma och pappa.
 
Fick dessa två ljusstakar, ugglan och en Norrbottensring :))
 
Någon som var nöjd efter utklassningen mot Finland i VM-finalen var vår tränare Uffe.
"Om jag är glad?"
 
Tack och bock för en fin helg och födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0