12.02.08

Sköön kväll igår. Tränade på Helex med Amanda och Rebban, blev ett mage/ryggpass för min del. Efter passet for jag och Rebbs och solade. Förutom några nivåer färggrannare fick jag även en exklusiv panda-look. Japp, den där ansiktssolen gav en rejäl bränna ;) Rebban kunde i alla fall inte sluta skratta.

Denna kväll vilade jag från träning pga en förkylning som ligger och trycker. Hoppas jag inte blir sjuk då match väntar på fredag! Förutom att vila har jag hämtat ett släp som kommer bli väldigt användbart imorgon till flytten. Äntligen är dagen snart här då vi får flytta in!


När jag såg denna bild insåg jag att jag är blek. Nästan lika gul som matchtröjan! Så kanske värt att halvt bränna av sig ansiktet. Eller vad tycker du Rebban?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0