Strålande väder och matchdag

Strålande väder med nollgradigt och sol. Vaknade redan klockan nio och hunnit med två promenader. Jag inspirerades av Moa och valde att knata till pontushallen. En 25 minutare med taggmusik i öronen blev det! Tyvärr var vädret mer strålande än vad vi spelade idag. Dagens motstånd Pajala bjöd vi in onödigt mycket i matchen. Trots allt kunde vi vinna med 7-2 i slutändan, vilket är bra! Men jag tror vi måste komma upp i fokus, både på match och träningar. Serien är inte slut!

För övrigt hann jag glida fram och täcka ett skott. Ett skott som tog i ögat och in i mål. Vad är oddsen att man styr upp ett skott i nättaket med ögat? Jag hade velat ha statistik på det. Dock fick jag göra ett liknande mål då jag la in bollen som sedan tog på en pajalaback. Karma fungerar på ett konstigt sätt.



Det gör ont att täcka skott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0