2012.01.04

Idag är jag tröttast än tröttare efter fem timmars nattsömn som kändes som två minuter. Kändes oerhört värt att sitta uppe till efter 02 och se Finland förlora semifinalen trots tvåmålsledning in i tredje. Hade jag vetat att Finland skulle spela 5 mot 7 hela matchen hade jag lagt mig kl tio istället. Tack domarna för Sveriges reduceringsmål, tack. Men interference, hakningar och sex spelare på planen kunde domaren inte se. När t.o.m. de partiska svenska kommentatorerna som aldrig kan erkänna ett fel hos de svenska spelarna utrycker ”det var faktiskt en väldigt billig utvisning Finland åker på” eller ”AAaaaaaaHh Oooj!! ” när Sverige har för många spelare på planen – då äär det dålig domarinsats. Jaja, vi får väl nöja oss med VM-guldet. Trots allt en utklassning där, hihi.

Efter jobbet ska jag försöka snabbsova 16-17, sen snabbäta innan jag och Jenny tar ett pass på Helex 18-19, för att sedan köra innebandy 19.30-21.30. Seeeen ska jag sova något så sjukt mycket. Kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0