Style By Tyra

Nöjd som aldrig förr är jag för att jag fått in en bra rutin gällande sömnen den här veckan. Har snittat 8-11h/natt hittills! I morgon ska jag mest troligt åka till jobbet redan 06.30 då Alle börjar, så det är perfekt att jag sovit som jag gjort. Synd bara att vi har innebandyträning till 22 idag, blir så sent efter dusch och mat.


Igår beställde jag lite smycken från Style by Tyra, bl.a. en hårdonut av den större modellen. Tillräckligt stor hoppas jag! Den jag hade på nyårs var väldigt mycket för liten, då jag var tvungen att snurra halva håret runt runt knuten, då det inte fick plats. Mina böcker borde även dimpa ner i brevlådan idag. Skulle vara finfin timing då jag läste ut Zlatan igår! Jag måste säga att jag hade en helt annan uppfattning om killen innan boken, aldrig tyckt om honom. Men nu har jag ändrat åsikt åt det positiva.

 
Earcuff, donut och fingerring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0