"vem har skrämt upp dig?"

05.55 – så tidigt har jag inte varit uppe sen 2005. Det är nog helt sant om jag minns rätt, då vi var på Norrlandsmästerskapen i Sundsvall med Sävast och var tvungna att ta en morgonpromenad strax efter 05, bland kulingvindar och mörker. Ja, så går det när man har lite av flextider. Men nu är jag inne i ett mode då det faktiskt är skönt att börja tidigt och också få sluta tidigt.

Igår var en sådan där fuck life kväll; tvättade i sinne, lagade mat, däckade på soffan, blev väckt av larmet, bytte om inför träning, stressade till coop för att hämta bokpaketet, insåg där att jag är på fel ställe, racade med bilen till Jourlivs, insåg att de stängde två minuter sedan.. Kul va? Ikväll däremot ska det bli en kul kväll. Träningsledig så det bjuds på bio och filmkväll!

En "klassbild" från Reunionkvällen. Dock bara 1/3 på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0