Projekt #walk-in-closet

Min rastlöshet drev mig till idén om att göra om vårt förråd till till ett walk-in-closet. Fram
till nu har kläder, skor, vinterkläder, städgrejer, verktyg etc stått huller om buller där inne.
Det har i princip varit omöjligt att hålla snyggt på grund av alla grejer. Med nyinköpta spånskivor,
tapet och altanmatta kan man förändra rätt mycket! Ni får se förvandlingen från början till slut i
bilder här nedan :-)










Arga Snickarn #2 under själva arbetet. Jag tror Alle var lite rädd för mig där ett tag men
samtidigt förundrad över mitt breda vokabulär när det gäller svordomar. Men nöjd var jag
efter arbetsinsatsen! Nu känns det mycket trevligare att gå in och leta kläder, skor etc.
Lite småfix kvar så som krokar och eventuellt en spegel till höger!

Kommentarer
Postat av: Cissi L

Snyggt! :) Är det dig man ringer när man behöver renovering av garderoben? ;)

2012-06-06 @ 16:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0