2012.03.26

Händelserik helg! Fredag drog vi ihop ett gäng som for till Boden och bowlade. Mikka, syster och jag på ett lag. Soffi, Jenny och Lovvi på ett. Vi behöver inte prata högt om vem som vann ; )

I lördags tog vi en roadtrip till Umeå. Där köpte vi hamburgare på en grill och satte oss utanför en sporthall och åt det. Lite så. När vi var klara rullade vi norrut igen. Precis enligt planerna..!

Igår, söndag, började dagen lyxigt. Frukost på scandic hotell med Jonsson och Rebban kl 7.30. Perfekt matchuppladdning. Speciellt då man sovit i ca fem timmar (perfekt timing med tidig match och övergång till sommartid..) Matchen gick bra, endast förlust med 4-5 mot Hertsön! Ledning med 3-0 dessutom. Efter matchen tog jag och Alle en snabbrunda på stan, fikade på Waynes, för att sedan bänka oss i Pontushallen för att se finalerna i Vårcupen!


Tänk om jag hade en personlig kock som dukade fram hotellfrukost åt mig varje morgon? Bra start på
dagen jag hade fått då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0