Hur ser ditt fönster ut?

Alltid när jag går från parkeringen till lägenheten konstaterar jag att alla andras fönster ser mer levande och inbjudande ut. Allt från fönsterlampor till livs levande blommor. Jag som alltid lyckas dräpa blommorna och hellre har ljus eller ramar på fönsterbrädorna, kan inte riktigt konkurrera med 67-åriga Agda eller 42-åriga floristen Carina. Men just igår fick jag för mig att uppgradera våra fönster! En ljuslykta hängdes upp och en fönsterlampa sattes dit. Nu saknas det bara någon levande blomma eller kanske någon LP-skiva!


Jag bad Alle ta en bild innan han rullade till jobbet  men iphonen svek (skräll) så kvalitén på det uppiffade fönstret fick lida..Får återkomma med systemis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0