Perfekt grillväder, eller?

Japp, jag måste även jag få klaga på vädret idag (skräll). Men bara för att jag fick för mig att ta en löptur i det. Envis- ja. Smart drag- förmodligen inte. Folk kollade konstigt och jag försökte se ut som om det här är något jag gör varje dag, helst i skitväder som detta. Jag ökade såklart på tempot när jag passerade en busskur fylld med folk (brukar ni också göra det omedvetet?!), men precis efter att jag försvunnit runt hörnet fick jag motvind, snö och piskat regn i ansiktet och hastigheten sjönk avsevärt. Japp. Nu i efterhand förstår jag varför syster lämnade återbud i sista sekund (men jag står fortfarande för fuck-you-fingret tillägnat dig)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0