De vet du

En grymt bra helg vi haft! I fredags kom Emelie över på middag hos mig, sen vidare till Rubbans stuga där vi bastade och badade med hennes bror och kusin. Efter det blev det impulsfest och vi drog ut på båten.

I lördags var det totaltagg inför De vet du på Farmen. Förfesten var hos mig med grillat och lekar. Rebban och jag vann till slut beer pong med knövlig kapsyl mot Sanna och Amanda.

På De vet du stod jag och syster nästan längst fram där vi försökte sjunga med till låtarna, samtidigt som allt handlade om att överleva! Vid ett tillfälle låg det 7-8 pers på backen vid oss, medan vi skrek och sjöng. Det var även då som jag tappade min bh. Japp, en bhlös kväll på Farmen. Ännu roligare var det då vi hittade den efter spelningen. Jag var tvungen att berätta det för Johan i samband med fotografering.


 
En riktigt lyckas helg! Endast fem arbetsdagar kvar till semester nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0