Godmorgon världen

 
Mitt nyårslöfte var att börja äta bättre frukost. Trots att jag fortfarande äter skitdålig frukost jämfört med vad förespråkas vara en redig frukost, har jag redan lyckats med löftet (alltså åt jag riiiktigt kasst förra året, haha).
 
Den här varianten provade syster och jag tidigare i veckan. Originalreceptet hittar ni här http://livetoday.webblogg.se/  
 
Vi bytte helt enkelt ut havregrynet mot mannagryn. Båda varianterna är riktigt goda och mättar rejält! :)
 
Nu ska jag börja tugga i mig mina äggmackor och njuta av kaffet som är svartare än min och Johannas själ tillsammans. Inte ens Sannas själ med våra slår mitt avgrundssvarta kaffe.
 
Ha en fin lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0