Tisdagsterapi

Började dagen med att köra med min matlåda och mitt nykokta ägg på biltaket. De flög av i en nerförsbacke och jag fick backa upp och leta efter dem. Lyckades med den bedriften i alla fall. 
 
Avslutade tisdagen med att tillbringa 3,5 timmar på Däckia. Hade bokat tid för däckköp och ditsättning av nydäcken. Kommer hem och inser att de slängt på mina gamla, ruttna vinterdäck. I slutändan fick jag ett väldigt bra pris, då jag fick dyrare Pirellidäck till samma pris, eftersom däcken hunnit ta slut. Dock hade jag hellre tillbringat min enda lediga kväll någon annanstans! 
 
Okej, avslutade faktiskt slutet på kvällen med att se filmen Penthouse north med brorsan. Så helt misslyckad tisdag blev det inte.
 
Älskar för övrigt den här bilden. Båda med fläckar på nyårsklänningarna. Tror vi hade det kul!
Puss Marris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0