Myshelg




 
CG blev det i fredags med sju sköna brudar. Rubban och jag var lulliga redan när vi kom men när vi väl fick i oss mat ordnade det upp sig, haha! Eller? Efter en grymt god förrätt, en ännu godare varmrätt och en halv vinare senare var vi mätta och redo för festligheter. Vi rullade hem till mig där grabbarna redan var igång. Utgång på Olles och fyra som stannade på pyjamasparty hos mig över natten. 
 
Lördagen blev en väldigt lugn dag med lagjobb och filmhäng med syster och Amanda. Tjurade ihop senare mot midnatt men kunde som tur skratta åt det morgonen efteråt. Jag är inte att leka med när jag är hungrig eller trött (A)
 
Igår blev det ännu mer lagjobb, intervallträning och filmhäng. För att ha haft sovsällskap hela veckan känns det nu rätt tomt att sova själv. Kanske skulle behövt en 90's säng iaf?
 
Puss Marris
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0