Januari

 Här kommer en sammanfattning på januari i bilder :)
 
 
Fick heja fram Finland till ett JM-guld med min rival Emelie som soffsällskap :-)
 
Rex är anmäld till en vardagslydnadskurs! 
 
Saknat och saknar Robin en massa! Tur att jag får massa bilder så jag inte glömmer bort hur snygg han är ;)
 
Det har hunnit bli några svängar med hotellfrukost i januari (många hemmamatcher kl 13.00..) och syster och jag provade Clarion Sense buffé. Riktigt gott! Däremot slog det inte Scandic, som kommer fortsätta vara #1!
 
Fick laga en utslagen tand, efter en armbåge på match. Blev omhändertagen av bästa Yvve på Tandlaget! Hon tyckte det blev så frän bild med mitt tandsmycke.
 
Några myskvällar med Rex. Här ville Robin att jag skulle skicka en bild på mig preciiis i stundens hetta och detta blev resultatet. Jag klädd i långkalsonger och brorsans huvtröja, med Rex dregglandes efter chipspåsen (A) 
 
Puss Marris
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Puss <3

2014-01-31 @ 18:33:29
Postat av: Yvve

<3 ett tecken fr din tand 😉 kram bästa Marri . 💕

2014-02-18 @ 08:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0