En tämligen intressant dag

Igår var minst sagt en intressant dag. En nödvändig men desvärre nämnvärt intressant. Summa summarum satt Marcus och beställde kök i två timmar och jag satt totalt tre timmar i bilen med Rex på Ikeaparkeringen. Plocktiden för köket var ca två timmar vilket vi nyttjade som så att vi sprang igenom Ikea på 30 min med en chokladrulle i högsta hugg (jag är ingen trevlig människa när jag är låg på energi). Sedan återstod jakten på ett släp. Ikea hade slut, OK hade även dem slut, vilket resulterade i att vi hyrde från Statoil. Efter att ha lastat i halva Ikea i bilen och släpet rullade vi mot Motala, lastade av allt i nya läggan och rullade sedan återigen (!!) till Linköping för att lämna igen släpet:))) Middag avnjöts från Burger King vid 22-tiden. Så där ja. Men som sagt, en nödvändig dag.
 
Idag har jag varit en sväng förbi min blivande arbetsgivare och bokat in intro nästa vecka. Efter det begav jag mig till lägenheten och monterade upp en Paxgarderob. Jag kom ihåg att ta med micro från Mjölby, en proppfull matlåda men ingeeen gaffel. Eftersom att äta med händerna inte kändes aktuellt då lägenheten har akut brist på handtvål (tvättade händerna med hudkräm) fick jag tänka kreativt. Locket till matlådan fick agera bestick! Måste nästan skriva ett inlägg i Återbruka-mera-gruppen på Facebook, matchar vissa idiotsäkra tips. Efter min lunchpaus körde jag och Rex tillbaka till Mjölby, jag veckohandlade på Willys och hämtade ut mina nya löparskor (eftersom jag dumpade mina gamla på Kebne fjällstation). Måste bota min rastlöshet! Planen är att kolla på gymkort till nästa vecka.
 
 
 
Kaoset i bilder:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0