Promenader i mängder


Helgen bara flög förbi! Vi har hunnit med  innebandymatch, helgjobb, tacokväll, fix i köket bland annat. I söndags var jag och Marcus på långpromenad med Rex runt Sjöbo-knäppan, sen for jag på en tipsrunda runt Råssnäsudden med Annika. Tyvärr vann jag inte på bingon, men får hålla tummarna för att jag drog in poäng på tipset :-) efter hårt slit i köket unnade Marcus och jag oss kinamat från ett ställe en kollega tipsat om. Prisvärt och galet gott!

Idag är jag helt slut efter badet på jobbet. Hur kul som helst att plaska runt, men tröttheten efteråt går inte att undvika. Ändå var jag hurtig och promenerade hem från jobbet, från sjukhuset, som ligger drygt 4 km bort. Skönt (tills jag fick ett ordentligt skavsår). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0