I renoveringslunken






Efter en fyra dagars visit där jag hann med Hudik, Umeå och Luleå är jag nu återigen tillbaka i renoveringslunken. Måste erkänna att det var ganska skönt att få åka bort från renoveringen ett tag :-) Att bara få vara och slippa tänka på allt som ska hinna göras. Jag hann trots allt sy fyra kuddfodral med Marcus mamma, så helt på latsidan har jag inte legat! 
 
Igår roade jag mig med att slipa trappen då tanken är att vitlasera den så småningom. Marcus pappa donade på nedervåningen i det så kallade köket. Eller det ska bli ett kök, nu är allt av det gamla utrivet och arbetet med det nya är igång! Samtidigt går vi och väntar på vår säng som verkar vara på villovägar. När den hittat till Verkstadsvägen skulle jag vilja påstå att övervåningen är beboelig!


Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Oh, så spännande!!

2015-09-09 @ 20:54:38
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0