och längtar till fredan, precis som du

Vi lever för kicken, precis som du. Du lever för skratten, precis som vi!

Igår var det fest. Inte vilken fest som helst, utan födelsedagsfest. Inte bara för en, utan för två. Inte för vilka personer som helst, utan för Mimmi och Rubban. Det kändes som att vi hade alla odds emot oss men innan kvällen börjat skedde en vändpunkt och kvällen tog oss med storm. Ballongerna blåstes upp (mitt hår användes som elektricitet ), kylskåpet var fyllt och partyhattarna var på.
Min röst var inte med mig den kvällen, jag var så sjuk att jag fick höja min röst flera decibell för att få fram något och när jag väl fick fram något lät jag som en 35-årig man som återigen fastnat i målbrottet. Men jag, vi, alla var glada iaf.

Jag: Wollan, har du druckit något än?
Wollan (som glatt hänger upp serpentiner): nää, jag har inte hunnit börja
Jag: själv är jag inne på min 4e cirre. Men du är förjävla rolig du wollan, för att vara nykter alltså!
Wollan o Marri: hahaha ; )

Vi var så taggade för den här festen att vi kanske var övertaggade. Vi kom till festen, vi for från festen. Allt som allt tog det väl tidsmässigt en kvart. Kändes det som.

ZB, ni är det beesta som existerar <8

vi är som flugor i smöret på nån annans kalas!


                                                   
Ooh my little pretty one, my pretty one
When you gonna give me some time?
ooh you make my motor run, my motor run
Gun it comin' of the line
Never gonna stop, give it up
Sucha dirty mind, always get it up for the touch
of the younger kind. My my my i yi woo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0