invite fall

Höstlöven ligger kring marken som ett täcke, själv vill jag bara ligga kvar under täcket om mornarna.
Dagen till ära försov jag mig, klockan hade inte ringt.
Hann med bussen som gick en kvart senare, skrev filmmanus på skolan och shoppade lite.
Sprang sedan in på trafikskolan för att betala och boka upp körlektionerna.
Första lektionen är redan nästa vecka.

Sammanlagt har jag haft 2 lektioner på 4 dagar, hunnit med pizzakväll och intervju med nsd.
Måste ha varit årets intervju. Så går det hemma hos familjen Männistö.
I helg fyller Vickan år. Då, för omväxlingsskull, är det hon som ska ligga under bordet, inte jag!

Även fast ögat inte alltid ser dig, så tro inte att hjärtat glömt.
Allt vi gjort i våra år är svårt att förtränga : )



Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh fint skrivet där i slutet :') det betyder <3

Fler roliga och sjuka minnen ska det bli!

2008-09-19 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0