dagens outfit

Gårdagens kvällsoutfit:
svart (tight) mössa med hjärtan
Fotbollsjacka från div 3 herrar
Sandras mjukisbrallor
Rosarandiga vantar
rosa foppatofflor

Under min praktik på Veromoda, som förövrigt är great, bor jag hos Sandra.
Jag får tom prova kläder på arbetstid! Personalen är hur snäll som helst dessutom.
Idag har jag även hunnit att städa igenom hela lägenheten, det såg ut som en krigszon,
minst sagt. Hade mitt betygssamtal i morse dessutom, mvg i marknadsföring!
Ikväll blir det att träna intervaller i uppförsbacke.. Kommer att vara död efter det passet. Fys på
det dessutom. Vi får väl se om jag överlever ( - ;


puss Marran.

Kommentarer
Postat av: linda

so damn sexy! ;D

2009-05-10 @ 20:39:06
URL: http://lindaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0