Var tog luften vägen?

Kom ganska precis in från en löprunda med pappa, vi tog 7 km spåret. Men var i helvete var luften? Jag vet att jag varje vår och försommar har svårt att springa ute pga all pollen och annan skit som finns bland träden och gräset. Men nu lät jag som en kärring på 70 bast som crackat och rökt mexikanska cigarrer hela sitt liv i brist på annat att göra. Uppförsbackarna var värst, där jag kippade efter andan och lät som som en korsning mellan the grudge och en fågelunge. T.o.m pappa (?!) var snabbare än mig! Men men, jag krigade mig iaf genom kilometerna. Blir nog att boka tid hos läkare.
Ikväll blir det en lugn kväll och ta vara på min lediga söndag :)

Körde på en lite rockigare stil idag. Jeansshorts,
guns n roses t-shirt, skinnpajen och converse ( :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0