återuppståndelse

Johanna med den brunsvarta själen har varit på mig om mitt dåliga uppdaterande, så fruktandes för mitt liv gör jag ett inlägg för att lugna hennes otåliga själ. ;-)

Det har varit väldigt fullt upp med studier, innebandy, jobb etc. Och nu har jag dessutom dragit på mig en förkylning (som halva befolkningen också gjort) så det är ett ypperligt tillfälle att bara ta det lugnt, uppkrupen i soffan till Idol, en påse naturgodis och massa tända ljus.

Att det dessutom varit 30+ i solen idag gjorde det svårt att stanna inne hela dagen, så det blev en stund ute i solen, med en Amanda, några tankar och idéer inför skoluppgift och såklart ett stycke termos med hett honungste. 

Nu blev jag dessutom precis kär i 16-åriga Jonathan. Tråkigt bara att tv4 och halva sverige redan konstaterat det. Kan trösta mig med att det faktiskt är lite child molester över det hela.

Vi fick sällskap av tre stycken änder. ( två ville inte vara med på bild)

Nåja, hoppas du är nöjd över min lilla uppdatering Johanna,
nu ska jag fortsätta att bara ta det lugnt och kurera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0