Viktiga poäng

Igår spelade vi säsongens viktigaste match. Slaget om kvalplats. Smånerver, min första match efter hjärnskakningen och publik på 170 pers. Matchen slutade 6-2 till vår fördel. Grymt bra insats brudar, nu är det bara att fortsätta trumma på! Jag själv kände mig lite borta där en stund på planen. Det var som om jag var där, men ändå inte. Förvirrad och seg. En gång tänkte jag säkert två sekunder på om jag skulle skjuta iväg bollen eller inte. När jag kom hem fick jag huvudvärk, tog en ipren men vaknade likt förbannat med huvudvärk i morse. Inte kul! Hoppas på nerver och inget bakslag. Nä nu ska jag fortsätta jobba!


Johanna och jag efter Nolia Cup, Umeå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0