2 - min första kärlek

Utmaningen fortsätter. Min första kärlek var flera, flera år äldre än mig. Han var ingen mindre än min pappas bästa kompis Raimo. Jag ville tydligen alltid sitta i hans famn! men konkurrensen kom snabbare än jag kunde ana. När jag var tre år föddes hans första dotter, Emilia och jag hade inte längre en självklar plats i hans famn, nu var ju den upptagen av Emilia. Tydligen ska det ha förekommit sura, svartsjuka blickar från min sida. Haha, så roligt! Och jag som aldrig är svartsjuk nu för tiden. Kanske lika bra jag tog ut all svartsjuka vid min tidiga ålder på tre år. Nu får jag med jämna mellanrum höra om min första kärlek av mamma, pappa m.m.

Raimo till vänster och pappa till höger ;-)


Kommentarer
Postat av: Juepue

Vem har inte varit smygkär i Raimo? ;D

2011-02-11 @ 11:39:21
URL: http://juehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0