Två år i rad

För andra året i rad glömmer jag att ställa om klockan och istället för att ha en 1.20 till brors matchstart så är det endast 20 min. Inte precis så jag hade planerat morgonen ;-) Förra året kom jag en timme fösent till parkeringsjobbet med laget.

Gårdagen bestod av hockey med familjen, Alle och Emelie. Pappa ordnade våffelkalas (fast plättar då järnet var borta) och efter det for jag, Emelie och Alle till Emlan och såg The Crazies, rekommenderar den skräckisen! För att vi skulle kunna sova efter filmen såg vi Huset fullt av hundar och då kom jag fram till att jag vill ha en Jack Russel. Jiajjemen!
Strax ska vi börja rulla mot arenan för mer innebandy. 16.00 infinner vi oss i Coop Arena för hockey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0