Löparväder

Ingen sol sken i morse och vädret har i sig varit allmänt grått och tråkigt. Typiskt löparväder med andra ord! Började dagen med gofrukost med min Alle och sedan ut på en löptur på dryga 6 km. Efter en mandarinpaus kilade jag vidare till gymmet där jag och Nina körde ett styrkepass. Blev biceps och mage, hoppas på härlig trningsvärk i magen!

Nu har Alexander lämnat mig för veckan för 5 jobbnätter i Luleå. Bara därför sitter jag och äter ost och kex i min ensamhet. vinet lyser med sin frånvaro så som Alexander, men min 1,5 liters cola håller mig sällskap. En trogen vän den där colan, var mitt och Amandas eurovision-sällskap igår! Och på tal om Amanda så blir det pluggdag i morgon och kvällen fortsätter med pyjamasparty! (läs pyjamasplugg? och lite gotta).

Nä nu ska jag fortsätta se hockeyn. : )








Rent av älskar min oversize tröja från H&Ms herravdelning!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-12 @ 21:18:58
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0