Sleep talk

Igår laddade Alle ner Iphoneappen sleeptalk som spelar in när du pratar i sömnen. För att vara jag, mästarnas mästare på att prata i sömnen, var jag väldigt lugn. Det enda som spelats in är otaliga stön från min sida(?) och något i stil med "meh! Ska jag..Flytta på mig. För skojs skull?" Haha. Hoppas på mer aktivitet kommande natt! På tal om något helt annat har jag från igår kl 20.00 varit symptomfri och det krävs 24h för att man ska få gå vidare med stegen. Så är jag bra ikväll 20.00 får jag ta en promenad på 40 min! Tjoho, eller nå.

Idag ska vi fara till Gammelstad och se Mikaels två matcher, sedan vidare mot Boden för att fira mamma som fyller år idag!  En lugn lördag med andra ord. Kanske lite Så mycket bättre ikväll.

Godiset jag fick av Amanda igår (fast jag har dock hunnit äta hälften), tack gulliga du! 
Så glad man kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0