Plötsligt händer det..

 Den bara hoppade ur handen på mig.. I full färd med att dra ut motorvärmarsladden ur bilen, halkade mobilen ur handen och landade med skärmen mot marken. Det var inte första gången jag tappade mobilen. Däremot första gången skärmen gick i spillror. Sedan igår har jag alltså fått glasskärvor i öronen vid telefonpratande och spel på mobilen har varit uteslutet då jag får sår på fingrarna. Det enda positiva i detta är att jag får byta upp mig mot en Iphone 4. Alexander har nämligen beställt en Samsung galaxy s3 av Rubban, så jag köper lös hans fins 4:a!
 
För att framöver slippa sådana här incidenter har jag redan beställt två Iphone-plånböcker och skärmskydd. Jag beställde igår eftermiddag och redan idag fick jag den ena på posten. Visst är den fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0