Emelie här!

hejhej marris blogg, just nu är vi på fest hos wollan och då fick jag lust att skriva lite i marris blogg. Jag är inte den skrivbenten som skriver den djupaste skiten men jag tycker att det är bra att marri får sitta här och skriva var hon tycker. Så hon slipper ringa till mig när hon är förbannad! NO OFFENCE!! stan snart, vi hänger i underbara sävast och bussen går typ om några minuter eller på typ en timme. Då ska vi röjja ;)

Håkke hälsar!

Marri står här nästan brevid mig och dricker vin ur wollans föräldrars fin glas, själv sitter jag och slukar min smirnoff. VM-matchen mot finland går åt helvete just nu och jag vill inte att marri ska vinna över mig! ska dra nu för att tina säger att det är inte fest om jag sitter här , puss och hej sup och svälj! image93 image94 hejhej

jjjjjjjjjjjjjjjjjj / tina

Kommentarer
Postat av: wollsan

marri det börjar bli tjatigt att jag måste skriva hela tiden åt dig att du ska uppdatera, jag blir sååå ledsen i ögat varje gång det är tomt i din helvetes djupa blogg. jag vill läsa djupa tankar, dom av dig är kloka!!!!

2008-05-28 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0