tell me what's your story

"Om en människa dog varje gång jag tänkte på dig
- då hade det bara vart du och jag kvar baby ;-*"


Haha, jag och Emelie skenade lite, därav ovanstående.

Gårdagen var händelserik. Började dagen med samhälls. (..) sedan tätt följt av rörlig bild C. Vår film som ska vara inom genren drama, blir mer eller mindre en dramakomedi -utan dess like. Under en scen där jag skulle agera stuntman skadade jag mig lindrigt då jag drog duckwalk med gitarrhopp och flög in i väggen och landade bakom soffan.

Efter skolan skyndade jag och Vickan oss mot stan, där vi mötte upp syrran och Jennie. Vi åt på Sub & Co. och sprang sedan till godishuset. På väg tillbaka mot Pontushallen för jobb, kom en man springandes tvärs över trevägskorsningen. När han passerade mig och Vickan siktade han in ett knytnävsslag rätt i tinningen på mig. Klarade mig undan med svullnad och ett nytt smeknamn; Mike Tyson!

Mer innebandy imorgon, samhällsplugg på det.

PussMarris

Kommentarer
Postat av: eddie

PANGA TILLBAKA PÅ GUBBJÄVELN!!!!!

2008-10-04 @ 23:14:23
URL: http://slowjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0