guldlock

Ikväll har jag varit väldigt trött efter helgen. Jag har fått ägna så mycket tid till
att kurera och försöka få ner smärtan i halsen med dem äckligaste huskurerna.
Det hjälpte tyvärr inte i tid, då jag vaknade 06 i lördags morse och insåg att det
inte fanns en chans i världen att jag skulle kunna spela match 08.00. Jag fortsatte
dock kurerandet och kunde spela en del av nästa match och nästan hela finalen idag.
Dalen fick tyvärr vinna den, så grattis Soorsa ;) Hoppas halsen är helt frisk i morrn!

Somnade med nyduschat hår så fick världens krull lockar.
  

Kommentarer
Postat av: Sorsa

taaaack!

2009-08-17 @ 17:11:48
Postat av: Sorsa

:D

2009-08-17 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0