kvällsgrillning på balkongen

        
Blev kvällsgrillning på balkongen ikväll. Kyckling, kroketter, beasås, potatissallad,
och såklart coca cola! Riktigt mys med levande ljus, men efter första portionen
blev det lite för kyligt trots filtarna. Trädgårdsmöblerna och mattan inhandlade jag
i veckan, likaså ljusfatet och blockjljusen. I morgon ska jag förhoppningsvis hinna
inhandla sittdynor, prydnadskuddar och ljuslyktor. Allt för att höja mysfaktorn : )

Ge mig, ge mig, ge mig något mer.
Jag vill ha mycket mer
Ge mig, ge mig, ge mig något mer.
Så kan du ge mig lite mer!

Kommentarer
Postat av: jossan

Ni måste vara med mig i helgen, annars är jag alldeles ensam :(

2009-08-14 @ 09:43:16
URL: http://jossesandlund.blogg.se/
Postat av: linda

what?;o fick du dem! du kan säga att du tappa bort dem och ge till mig, haha ;)

Bli frisk!:D:D

2009-08-14 @ 17:19:21
URL: http://lindaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0