ta-hand-om-mig-själv

Idag har jag träningsvärk i varenda befintliga muskel i kroppen, t.o.m. i muskler jag inte trodde fanns. Ändå har veckans träningar speciellt mycket hårdade än vanligt; måndag innebandy, tisdag mage/rygg+träningsmatch och onsdag en timmes intervaller+innebandyträning. Kan säga att intervallerna känns i benen..

Jag lyxade hursomhelst till gårdagens kväll med ett skönt, välförtjänt bad. Efter badet blev det kladdkaka med grädde! Helt enkelt en ta-hand-om-mig-själv-kväll. Det var inte inte så mycket feel good känsla över pluggandet som jag klämde in mellan bakstöket och badet. Men jag tog ju hand-om-mig-själv inför kommande tenta..

Snart träning, sedan kommer Rebban hit på klippning och Mammas pojkar!


Mjölk är underskattat!
Puss Marris


Kommentarer
Postat av: Eliin

Deeen bilden alltså! mums. den kommer förfölja mig länge :9

2009-12-04 @ 15:17:35
URL: http://aspecialmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0