"äcklig dag"

"Äcklig dag" idag, som Amanda så fint citerade och jag kan inte
annat än hålla med. Jag försov mig (skönt) men mindre coolt ur
socialt perspektiv, då andra får lida för det (läs Amanda). Svårt
att förklara vad som är äckligt med torsdagar, men det
"hänger nå äckligt i luften" är helt enkelt den bästa förklaringen jag
kan ge. Det positiva var i alla fall att när vi väl arbetade så gick det
galant. När dock Internet inte användes i studiesyfte lät det så här:

Marri: Åh, vad heter hon karaktären i mumindalen, spetsig näsa och massa småbarn?!
Amanda: hmm.?
(vi googlar invånarna i dalen)
Marri: Filifjonkan heter hon ju! googla bilden på henne.
Amanda: aah okeej..
(vi hittar lite bilder)
Marri: Sånna skor som hon har, har jag kvar hemma i Boden!

Klockren förklaring?... haha.


Men när vi väl jobbar ser det ut så här bland föreläsningsanteckningarna:

  
Nåja, dagen slutade bra; kul träning och Mammas pojkar på det! : )


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA alltså skorna?! jag måste se dom =D

kanske inte den första personen man kommer att tänka på när man ska jämföra något, hoho =D

2009-11-26 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0