weekend break

Känns lite ovant att efter en sådan fartfylld helg med sällskap 24/7, återgå till vardagen och inse att man bor själv! Haha. Emelie kom med den alternativa (läs fula) kustbussen vid 17-tiden på fredagen. Tentaresultatet hade kommit upp på tavlan tidigare samma morgon och jag som gruvat mig för ett eventueltt U, var två poäng från VG. Helgen hade med andra ord inte kunnat börja bättre! Hursomhelst åkte vi vidare till mig med lokalbussen. Kvällen bestod av matlagning och idolhäng till mängder av coca cola. Följden blev sockerchockar i omgångar som resulterade i hemmagjorda, sjuka musikfilmer.

På lördagen klädde vi upp oss för Twilight-gala (seriösa). Efter bion blev det mer film med chokladbollar bakade utan choklad. På söndagmorgonen, efter åter en natt fylld av nattliga omedvetna samtal, blev det tidig väckning, då jag skulle iväg på match i Örnsköldsvik och Emelie skulle tima bussen.
     
Tidigare under veckan, i onsdags, har jag hunnit se This is it på bio, vilket resulterade i moonwalk och MJ moves kvällen därpå. Amanda övade stenhårt på moonwalken och jag dansade sönder en bordslampa.

Med andra ord en sjukligt kul vecka!
Puss Marris

Kommentarer
Postat av: en socktjuv

gillar de guldiga hårbandet, det passar dig ;)

2009-11-25 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0